søndag den 4. december 2011

Zymelin afhængighed !

Nu har jeg efterhånden døjet med en tilstoppet næse i mere en 5 - 6 måneder. Sådan lidt off / on. Det er til at holde ud om dagen, da fokus er på mange andre ting. Og jeg ved også at en gang løb eller cykling får åbnet op. Så her er kuren klar.
.. MEN om natten, når jeg skal sove er det noget helt andet. Her bliver man tør i munden - vågner flere gange og tankerne kan slet ikke flytte sig væk fra problemet. Jeg har så tyet til vidunder midlet "Zymelin" - Og det har da også hjulpet meget. Nu tror jeg så bare at der efterhånden er indtråd et afhængighedsforhold til dette middel. Jeg kender virkningen og kan engang imellem falde for fristelsen til at bruge det i hverdagen. Det er noget rigtig skidt ! - Jeg har normalt lidt ekstra snue, når jeg har trænet i klorvand ( svømmehal ) - Men det syntes jeg også er taget til. ------
Nu tog jeg så tyren ved hornene og gik til læge. ( Ud fra devisen - Mænd har kun dødelige sygdomme ) - Så er det ikke der jeg kommer ret tit. Han kiggede på problemet - Udskrev 3 små piller - ( Ja. kun 3 ) - Og efter tre dage havde problemet næsten fortaget sig. Nu kan man så være nok så bagklog, og sige noget om dumme mænd eller læge forskrækkelse. Det må andre bedømme. Men jeg skulle nok have besøgt ham noget før. Det havde sparet mig for mange snot ture og mange forstyrrelser om natten !

2 kommentarer:

Per Borring sagde ...

Hej Nils

Du skulle vel have navnet på de 3 piller du har fået, jeg har en datter der har de samme symtoner :-(

Mvh.

Per B

Nils Mogensen sagde ...

Hej Per
Når jeg ramme hjemmefronten igen, så finder jeg navnet. Om det er et mirakel middel vil jeg lade stå hen i det uvisse. Men det hjalp mig på meget kort tid.