mandag den 19. december 2011

Super service ved Super Dæk !

I eftermiddags, da jeg skulle hjem fra Ringkøbing, opdagede jeg et flat bag dæk på bilen. " Shit - For jeg havde lovet at være hjemme til tiden, så vi kunne nå at komme til julefrokost med handicap svømmeholdet " - Så gode råd var dyre. Jeg pumpede dækket ved den nærmeste Shell station, men kunne godt se at det ikke kunne holde hjem. Og så var det at jeg fik øje på Super Dæk !

Og her fik jeg en super overraskelse. Fra jeg kørte ind på værkstedet til jeg igen trillede ud med et lappet hjul gik der kun 23 minutter ( - Ja - 23 minutter ) - Det var helt fantastik. Virkelig en service der ville noget. Og pris en på 241.- var heller ikke afskrækkende. Det er fantastisk at man stadig kan blive overrasket med god service. - - - Og jeg nåede julefrokosten.


Ingen kommentarer: