lørdag den 3. december 2011

Generalforsamling i Triathlon klubben !

Vi havde ekstra ordinær generalforsamling i Triathlon klubben i dag. Emnet var om vi skulle løsrive os fra svømmeklubben og blive en reel triathlonklub under Dansk Triathlon Forbundet. Samtidig var der en mindre kontingent stigning og en forandring på hvordan vi stemte klubmedlemmer ind i bestyrelsen.
Alt gik igennem, hvilket jeg personlig var ret glad for. Alternativet havde været, at jeg måtte melde mig ud af klubben, da et forsat tilhørs forhold til svømmeklubben betød, at klubben ikke kunne være fuldgyldig medlem af Triathlonforbundet, og jeg derved ikke kunne opretholde min licens.
Nå, der var selvfølgelig også nogle der ikke lige kunne se fidusen i at vi alle blev "licens medlemmer" - Da de mest kom i klubben for at dyrke en eller to af sportsgrenene i triathlon. Og at de aldrig havde et ønske om, eller lyst til at deltage i et triathlon stævne.
Jeg kan godt forstå dem, men med et årlig kontingent på 750.- kr for voksne. Incl. licens - Så kan jeg ikke se problemet. Det er væsentlig billigere end rigtig mange andre sportsklubber, og de får muligheden for at svømme - cykle - løbe flere gange om ugen i klub regi.


Ingen kommentarer: