torsdag den 8. december 2011

Det kan kun gå galt !

Jeg hader når konen står og prøver et stykke tøj ( Opdager jeg det tids nok - så skynder jeg mig at flygte ) - For det er så sikkert som amen, at hun spørger: "Ser jeg tyk ud i denne ?" - Og det kan kun gå galt ! - For siger jeg: " Nej bestemt ikke" - Så svarer hun. " Det er bare noget du siger for at please mig"........ Og siger jeg: " Ja, en smule" - Så er fanden da først løs. Kvinder kan ikke være bekendt at sætte os mænd i disse situationer.


Mænd mener det der står på linjen - Mens kvinder forstår hvad der står mellem linjerne. Det gør virkelig kommunikation til en svær sag. Når det bliver rigtig svært, siger jeg ofte: " Ingen kommentar" - For ikke at sige noget forkert. Det bliver så ofte tolket som: " Er du slet ikke interesseret" - Eller " Er du sur ! ".

Ingen kommentarer: