tirsdag den 13. december 2011

Reddet i land !

Så kom vi igennem livredder prøven - Eller bassin prøven, som det kaldes i dag. - Sønnik og jeg har gået til træning de sidste mange mandag - Og jeg har flere gange være "tæt på at drukne".

NU var aftenen så oprundet, hvor prøven skulle stå, og jeg gik ydmyg til opgaven. Det var dog ikke så slemt, som jeg havde frygtet. Og efter 20 minutters hårdt arbejde, var den fysiske del overstået. Den efterfølgende teori prøve var en formsag, da det her er basisk viden og snus fornuft der tæller.

Sønnik var, som altid når vi har med vand at gøre, meget overlegen. Og han så slet ikke forpustet ud da vi var færdig. Her kan jeg godt mærke alderen trykke....... Men skidt ! - Jeg bestod, og har nu igen papir på at jeg kan være livredder i en svømmehal. Skulle man være rigtig sej, så skulle man måske tage kyst livredder prøven.

Ingen kommentarer: