søndag den 25. december 2011

Fine julegaver !

Nu fik jeg ikke lige en ny sportsvogn i julegave....... Men en hel del andre ting, som jeg er rigig glad for. Alle ting der har både en praktisk værdi og en brugbarheds værdi ( Skjorten - løbestrømper - barber sprit ) - Det er sjov som ideen "julegaver" forandre sig med ens alder: Fra ens unge dage, hvor man havde masse af ønsker og lange lister af muligheder for giverne. Til i dag hvor man nogenlunde har alt det man gerne vil have. ( Og har man savnet det i løbet af året, - Ja - Så havde man nok bare købt det ) - Derfor bliver julegaver også mere det at man får en ting, som en anden person har tænkt over - Brugt tid på - Og har pakket pænt ind til denne aften. Jeg skal intet bytte. Hvilket jeg sjælden gør. For så forsvinder selve ideen med gaven ( At den er speciel til mig - tænkt af en anden person )

Ingen kommentarer: