lørdag den 17. december 2011

Opslag eller søgning !

I dag fik vi telefon bogen for Rødding ( Det post nummer vi hører under ) - Selvfølgelig slog jeg lige op og kiggede om konen og jeg var registreret korrekt. - Men så tror jeg også at det er sidste gang nogen slår op i denne bog.
Jeg ved godt at nogle få endnu ikke har en computer, og at den del af befolkningen nok også har en alder, at de er vant til en telefon bog. Men det må snart være slut med denne form for opslagsværk. Det er både hurtigere - nemmere - mere praktisk og med mange flere options at bruge nettet.
FAKTA - SKREVET PÅ FORSIDEN !
66 % af den danske befolkning bruger fagregistret i Mostrup vejvisere min. årligt - Mens 22 % Bruger det min. månedligt" - Det er en rimelig oplysning. Men vender man det om er det 33 % der aldrig bruger bogen - Og 66 % der slår op en gang om året ( Måske for at se om de selv er registreret rigtig ) - Så set miljø mæssig, så er her et voldsom ressurce spil. Papir - trykning - transport - og derefter affald.


Ingen kommentarer: