lørdag den 31. december 2011

Godt nytår til alle venner og læsere !

Jeg vil gerne sige tak for et godt år 2011 - En tak til alle mine venner og trofaste Blog læsere. Tak for alle kommentarer - Både dem der bliver skrevet direkte ind i bloggen - Og de kommentarer jeg får i dagligdagen.
Når man kommer til et årsskifte, er der ofte behov for at evaluerer det gamle år og sætte nye mål. - Jeg vil ikke trætte jer med evalueringen.
Men de nye mål - - Er vigtige at få sagt. ( Jo flere mennesker man fortæller ens nye mål - Jo sværer er det at skifte mening / mål )
Næste års mantra på arbejdet skal være - Fra reaktiv til proaktiv - mere vidensdeling - Og udvikling af min afdeling.
På den privat side skal jeg tilbage på træningen. Både for at finde sundheden og for at nyde de gode stunder.
Og på blog - - Her vil der stadig være en blanding af små private oplevelser - Kommentarer til dagens nyheder - Undren over den verden vi lever i - Og så håber jeg på rigtig mange kommentarer, da det er jer, som læser der skaber debatten. Godt nytår til alle.

Ingen kommentarer: