søndag den 8. august 2010

To mundfuld saltvand og x antal opkastninger !

.... Det var sådan nogenlunde det der skulle til for at stoppe min deltagelse i DM på ½ Ironmann distancen i Juelsminde. Svømmeturen gik ellers fint, men på det sidste stykke fik jeg et lille puf af en anden svømmer, og slugte derved en ordenlig mundfuld vand. Straks jeg kom op af vandet kunne jeg mærke at der var galt og cykelturen blev da også en lang gang opkast og pedaltrampen. Ikke at det ødelage selve cykelturen, det gik ok, men efter ca. 60 km begyndte jeg at mangle væske og til sidst måtte jeg " smide håndklædet i ringen " og udgå. ÆRGELIGT !!!!! Jeg kan ikke huske, hvor jeg sidst er udgået..... Nå, dagen var ikke helt spildt. Jeg fik hilst på de "gamle" guttere. ( Jean Møller - Finn Dommer - Birger Frederiksen - Jan Lodberg / Billedet ) Og en hel masse andre, som man efterhånden har mødt under samme omstændigheder de sidste mange år. Det er næsten som en Tri-familie, der lever livet hver for sig og så engang imellem lige mødes for at føle hinanden på tænderne. Meget hyggelig - Meget mandeagtig. Skulle jeg savne noget er det nok et par stykker fra min egen klub. Med ca. 100 medlemmer er det meget tyndt, at jeg er eneste repræsentant til alle de danske DM i år. ( ok, der har hvis været en ungdoms pige til DM i Guldborgsund ). Sidste triathlon stævne i år skal køres i Köln. Her opdagede jeg sørme at Jan Lodberg også stiller op. Så jeg bliver ikke den eneste dansker. Og i Tyskland skal jeg slutte af med maner, efter dagens skuffelse.

Ingen kommentarer: