tirsdag den 13. december 2011

Gamle Ole´s far !

Op til jul plejer jeg at forkæle mig selv med en rigtig god og stærk ost. Og "Gamle Ole" - Har flere gange været den foretrukne. Men denne gang så jeg en "Gamle Ole´s far" !!!!!!!!! - - Ja - Ja, jeg har ikke købt den endnu, men den lyder virkelig stærk. Så det bliver nok den der kommer med hjem i år. Og den er, som sædvanlig, henvist til garagen, da den forpester hele køleskabet ( Siger resten af familien )
Jeg kan huske fra min til i Mejeri Branchen, at en mejerichef og jeg købte en "Gamle Ole" omkring september. Fik den rullet ind i noget sække lærred og lagt ned i mejeriets kælder. Så til juletid, fandt vi den frem igen. Vi måtte skære cirka halvdelen væk, da det nok ikke var egnet som menneske føde. Men resten........... Jeg siger bare............. Det var guf. - Der var ingen der hjemme, som havde lyst til at smage. Men hvad gør det. Så havde jeg det hele for mig selv.

Ingen kommentarer: