mandag den 5. december 2011

Hello - Det er Telenor !

Jeg skulle skifte internet betaler, da jeg har skiftet job. Det betød at min internet forbindelse blev lukker ned ( fra min tidligere arbejdsgiver ) Og blev åbnet op ( på min nuværende arbejdsgiver. ) Og det varendda så smart, at det var den samme internet udbyder - Telenor - Så jeg troede at de bare svitsede fra den ene til den anden uden at jeg opdagede det.............

MEN NEJ!............. To dage før skiftet, fik jeg tilsendt en ny router, nøjagtig magen til den jeg havde i forvejen. Og den 29. november slukkede de for internettet. Jeg skyndte mig at sætte den nye router op, men kunne ikke få den til at virke. Så jeg greb knoglen og ringede til Telenor.... Og jo, de kunne godt se at mit internet var slukket en dag for tidlig. Jeg spurgte så: " Kan man tænde det igen" - Jo - ja, men så er der et gebyr på........ Ok. Kan man så ikke bare tænde for min ny aftale den 30. november....... Øh - Nej, for der er først betalt fra den 1. december.....

Jeg var lige ved at hidse mig op, men det var dog ikke service medarbejder " Thomas" skyld.... Og jeg døde ikke af at undvære internettet et døgn. Men det er en utrolig dårlig service. Det virker som om deres detaljestyring er elendig og at de sparer på 5 øren, mens kronerne triller ud af kassen. De kunne have sparet en ny router ( Jeg skrev faktisk til dem - først på måneden - At jeg havde alt udstyret ) - Og de kunne have lavet et svits over, så jeg ikke havde mærket nogen forstyrelse.

Ingen kommentarer: