onsdag den 21. december 2011

Udlængsel og sug i maven !

Så fik jeg bladet " Traveler " - Fra SAS Euro Bonus ind af døren. Reel bare et reklameblad for alle, der er guld medlem i SAS bonus. Skal da også ses som et blad der prøver at lokke folk ud på endnu flere rejser. Og med den økonomiske krise i mente, burde jeg nok bare smide det væk.
......... Men alligevel bladder jeg igennem de glitrede sider og sidder og drømmer mig lidt væk. Bladet får især fat i mig, hvis der er artikler fra områder, hvor jeg har været. Denne gang var der en artikel fra "The Bund" i Shanghai. ( Og noget om Dumplings - som smager fantastisk ) Et sted jeg har stået og set ud over havnen og det fantastiske syn, som udspiller sig for ens øjne.
Jeg kan fysisk mærke et sug i maven af udlængsel. Og en lyst til at komme ud og se alt det man ved er der ude. Jo mere jeg har set - Jo mere forstår jeg H.C. Andersen, da han sagde: " At rejse er at leve".

Ingen kommentarer: