tirsdag den 1. juli 2014

Gudenåen i overflade højde !

Så fik jeg prøvet kræfter med 5,2 km svømning i Gudenåen.......Og det var alletiders tur. Vejret var nok ikke det bedste - Vi fik endda lidt regn på turen. Der var mange steder, hvor grøden i åen stod så højt at vi nærmest hang fast - Og så var der lige medstrømmen. Den var kun det halv af sidste års styrke ( Udtalt af garvede Gudenå svømmere ) Det sidste kunne jeg dog ikke forholde mig til, da det var første gang jeg tog turen. Vi startede i Nørreå - Små 600 meter senere gik den ud i Gudenåen - Og så var det bare lige ud, helt ned til Randers Regnskov. ( Mærkelig at Nørreå var mere end 3 grader koldere en Gudenåen - Hvilket kunne mærkes lige så tydelig, da vi svømmede ud i Gudenåen )
 
Jeg havde ikke en eneste krise undervejs - Jeg lå faktisk og hyggede mig. Havde masse af energi og kunne sagtens mærke at jeg er ved at være på toppen igen. Men stadig i opbygnings fasen. Det er helt sikkert, at der skal mere tempo og målrettethed i både mine træningspas og mine konkurrencer. Det skal nu nok komme. Pt. nyder jeg at være tilbage i rette form.

Facts: Tiden blev 1,30:34 Minutter - For 5,2 km
Jeg landede midt i feltet.
Hurtigste mand havde tiden 57 Minutter

Ingen kommentarer: