mandag den 14. juli 2014

Camarones a la parrilla !

Camarones a la parrilla - Eller på mere mundret dansk - Grillet rejer. Jeg ved næsten ikke om jeg skal føle mig beæret over denne tallerken flot opsatte grillet rejer, eller jeg skal føle mig snydt. Jeg fik denne ret serveret på et mindre hotel i Nord Spanien. Mere præsis på Hotel Spa Attica 21 i As pontes.
 
I metalskålen var der 2 grillet rejer på pinde. Ellers var der 2 meget små forårsruller på pinde. 2 firkantet og 2 runde kartofler og et par tortillas lignende ting med et sødt indhold. Langt fra, hvad jeg havde forestillet mig da jeg bestilte grillede rejer.
 
Det var kokken selv der serverede tallerken (Pladen) Og han lignede en skoledreng der afleverede hans eksamensprojekt. Overbevist om at det måtte give 12. - - - - - Nå. Jeg overlevede og det smagte og fint nok. Men det er snyd at kalde det grillede rejer på menukortet. Så skulle det hellere hedde " Kokkens leg med figurer - Tilsag smag.
 

Ingen kommentarer: