tirsdag den 29. juli 2014

Brørup marked !

Vi var en tur på Brørup Marked. Et sted der har åben hver fredag - Fra 06.00 til omkring 14.00.  Vi var på stedet omkring kl. 09.00 - Der var allerede mange mennesker........ Mange sjove til at se på og købe. Noget ligenede ting fra almindelige menneskers loftrum og andet var fine og nærmest "Små" antikke sager. Jeg elsker at kigge på de mange ting, men køber sjælden noget. Konen fandt en sjov vase og jeg købte en bordlampefod for 20 kr. - ( Som senere skal blive til min Michelin mand lampe )
 
Jeg var også lige ved at købe en ost af en Markeds ostebod. Jeg er faktisk rigtig glad for stærke oste, og køber gerne en når de er skåret i små størrelser. Han reklamerer med flere stærke ost - Og havde endda en skilsmisse ost. - Jeg fik ikke købt osten. Og jeg fik heller ikke fortalt ostemanden at hans skilt var stavet forkert. ( Skildsmisse ost )
 

Ingen kommentarer: