fredag den 11. juli 2014

Petit Palace - Madrid !

Så er turen i Spanien slut. Jeg skal dog lige overnatte i Madrid, da jeg på ingen måde kan nå at kører 600 km fra As Pontes og nå et fly til Danmark, når vi slutter midt eftermiddag. - Jeg blev anbefalet et lille, men rimelig hyggeligt hotel - Tæt på lufthavnen. 

Petit Palace ( Dansk: Mini palasset ) - Det var måske at tage munden fuld, da det er et helt almindelig hotel, presset ind mellem boligblokke og motorvejen. Stedet er som hoteller er flest, men de har en schuttelbus som kører hver time til lufthavnen, så det er lige hvad der passede til mine planer. Og så skal de have ros for både deres TV kanaler ( Flere engelske ) - Og for deres internet forbindelse. Den virker perfekt. (Hvilket slet ikke er en selvfølge

Der er desværre ingen restaurent på hotellet, så jeg måtte finde et lokal madsted. Her kan man godt komme til kort, når man ikke kan læse det spanske menukort. - Jeg klarede dog at bestille noget lokal og det smagte fint.

Ingen kommentarer: