tirsdag den 22. juli 2014

Held i uheld !

 Flyveturen til Grand Forks - North Dakota var noget af en prøvelse. Først 2 timer og 30 minuttes forsinkelse fra Købemhavn - Undervejs til USA blev jeg booket om til et andet fly fra Chicago til Fargo. - Og her var det på minutten at jeg nåede flyet ( Blev kaldt over højtaleren ) - Costumer control i USA er et mareridt og tager 10 lange og 12 brede for at man kan komme igennem. Langt fra den hurtige betjening man får i lufthavne som Frankfurt - Amsterdam eller Beijing. 


Da jeg kom til Fargo havde AVIS desværre udlejet den bil væk, som jeg havde bestilt. Da jeg ikke mødte frem til tiden. Jeg forklarede ham om forsinkelsen og han forbarmede sig over mig og opgraderede mig på bilmærke - Til samme lave pris som min bestilling lød på. 



Den Ford Mustang. 4.8 liter med 8 cylendre og automtgear + et musikanlæg der vil noget. Her kan man tale om held i uheld. Så nu er jeg virkelig stadsmæssig kørende hele ugen i guds eget land. 


Jeg har desværre ingen fridage i denne uge, så jeg kan ikke komme ud og promenere. Men jeg nyder turen mellem hotellrt og fabrikken i fulde drag. 

Ingen kommentarer: