torsdag den 3. juli 2014

Fantastisk service !

I weekenden stod vaskemaskinen pludselig af. Eller rettere, den kom med en fejlkode "EF0" - Hvilket ifølge brugsanvisningen betød at overløbsventilen var aktiveret. man skulle straks slukke for strømmen og henvende sig til leverandøren / reperatøren. Når sådanne ting sker bliver jeg altid lidt irriteret. Jeg har nok råd til en reperation, men det er altid ærgelige penge at komme af med. Og jeg er overhovedet ikke i kontrol over, hvad det kan komme til at koste.

Derfor var det også med en slet skjult irritation at jeg ringede til vores lokale Hvidevarer reperatør, ( Ole Christensen ) for at aftale et besøg. Men så fik jeg en overraskelse. Inden jeg overhovedet nåede at spørge til en eventuel pris, var han allerede begyndt at fortælle hvad jeg selv kunne gøre.

Citat: Sluk for gud skyld for strømmen - Hiv vaskemaskinen ud på gulvet og fjern bagbeklædningen. Derefter tørre du det vand op der ligger i bunden. Og vupti..... Så er du kørende igen. - Jeg takkede høfligt og gik straks igan da jeg kom hjem far arbejde. 

Og sørme om det ikke virkede. ca. 30 minutters arbejde fra egen hånd og vi var oppe at kører igen. - Og det var tilmed gratis.

Det kalder jeg service. Han kunne sagtens have sagt: Jeg kommer så hurtigt som muligt - Reperationen havde ikke taget en professionel mere end 15 minutter - Han kunne sagtens have skrevet en regning på 7 - 800 kr. - Og alle havde været glade. 

Jeg kan kun anbefale en sådan håndværker. Super service mineded og en man helt sikker vil vende tilbage til. Måske skulle jeg lige droppe forbi hans forretning med en kage til deres eftermiddagskaffe. 

Ingen kommentarer: