mandag den 31. oktober 2011

Nye udfordringer venter !

Det var lidt med vemod, at jeg tog farvel runden på min arbejdsplads. Jeg har haft rigtig mange gode stunder med mine kollegaer. Vi har slæbt og slidt - Vi har vundet og tabt - Vi har været selvsikker og nervøse. Men frem for alt har vi været kollegaer. Og det er for mig det vigtig.



Jeg tror på at relationer mellem mennesker er det vigtigste. For har vi ikke et godt sammenspil og forståelse for hinanden. Så kan det næsten være lige meget hvad man laver. Så vil det aldrig lykkes ordentlig. - Og her taler jeg ikke kun om arbejdsrelateret opgaver. Der er lige så meget opgaven at forstå hinanden - Fælles træk og forskelligheder. Så man netop kan kombinerer de styrker og svagheder der ligger i, at man har gode relationer. Og nok også den eneste måde man kan have ordentlig respekt for hinanden. Jeg lovede mig selv ikke at sige "farvel" - Men "På gensyn." - Og jeg tror at det lykkes nogenlunde. For selv om jeg nu er på vej til nye udfordringer, få betyder det ikke at jeg kapper båndene. Nu har alle de gode kollegaer bare flytte sig over i mit primære netværk.

Ingen kommentarer: