lørdag den 15. oktober 2011

Er der mon noget effekt !

Jeg fik i dag et brev fra min bank, hvor de opfordrede mig til at "tippe en ven" - Og lokke ham over i banken. Samme brev fik konen og sønnen dagen før. - Ideen er som god nok. Og ser man på indholdet af brevet: En forklarende A4 ark - og en omkring 5 små foldere til uddeling, så var det nok også ok. Men ser man på udgiften ( 3 breve til samme adresse ) - Ser man på udvikling af konceptet - Trykning af materialet - Pakning og udsendelse samt porto ( TIL ALLE DERES KUNDER ) - Så er det en dyr reklame. Og de skal have rigtig mange nye kunder i folden for at opveje dette. - Jeg er faktisk tilfreds med min bank, så jeg skulle nok anbefale den, hvis jeg kunne se nogle der har dette behov. Men jeg tror ikke at jeg bliver mere ivrig af denne form for reklame. Og jeg bliver aldrig en sælger af banken, bare ved at få en opfordring pr. brev.

Ingen kommentarer: