onsdag den 26. oktober 2011

E-Boks - Det hemmelige videnskammer !

Min E-Boks har ellers levet lidt sit eget liv. Jeg får engang imellem en mail om at jeg har fået noget i min elektroniske boks. Men jeg er normalt kun "inde" i boksen hver 3-4 måned. Jo - Jo,.... Jeg har lavet mapper i systemet og der er også en vis orden der inde. Men når jeg var "inde", var det mest med attetuden: Gamle nyheder - som lige skulle arkiveres. Og jeg brugte det ikke til at skabe et overblik. ( Det bruger jeg faktisk vores fælles lønkonto og så budget planen til - Online i banken ) - Men nu hvor jeg er igang med at sælge hus, blev det pludselig en guldgrube af information. Hvad havde jeg brugt af gas de sidste to år - hvad var kubikmeterprisen - Hvornår faldt betalingerne a´conto..... Vandforbrug - Renovation o.s.v...... Ja, det er da helt vild hvad man pludselig kan finde. Det kan godt være at jeg skal til at tage min E-Boks lidt mere alvorlig !

1 kommentar:

Pernille Rosengaard sagde ...

Hej Niels,

Tak for det fine indlæg - vi er rigtig glade for, at vores produkt giver mening i din hverdag.

MVH Pernille Rosengaard, e-Boks