søndag den 23. oktober 2011

Bilvask for dummies !

Jeg vasker nok bil lidt mere end andre. Og jeg har endda hele to biler at vaske. Ikke fordi jeg er hysterisk med at de skal være rene ( Selv om jeg nyder at kører i en rengjort bil ) Ikke fordi jeg står oppe på tanken og køber guldvasken ( Jeg vasker dem hjemme i indkørslen - I opsamlet regnvand ) - Nej, mest fordi jeg nyder at vaske bil. Og hygger mig med det. Man kan slå hjernen fra, følge en fast plan og bare vasker derudaf. Der er ingen der blander sig og man kan tydelig ser hvor man er kommet til. Jeg tror ikke at der er så mange andre der lægger mærke til resultatet. ( De ville nok lægge mere mærke til det, hvis jeg lod være at vaske bilerne ) - Men skidt. Fornøjelsen er min. Både under og efter vasken !




1 kommentar:

Carsten Nymann sagde ...

Hvis du mangler flere biler, kan jeg sagtens køre forbi i ny og næ.
Så kan du slå hjernen fra i endnu højere grad - er det mon så en god ide?