mandag den 10. oktober 2011

Min bedste badeven !

Konen og jeg går til svømning i Rødding hver mandag. Konen er i varmvands-bassinet, mens jeg ligger og "æder" baner i 25 meter bassinet. - Sammen med de andre i varmvands-bassinet er der nogle udviklingshæmmede unge mennesker fra et værested. Blandt disse drenge er der speciel en som er blevet min "Best buddies" - Han har ikke noget rigtig sprog, og han har lidt svært ved at fokuserer..... Men han viser en umiddelbar glæde der er utrolig fascinerende - Og han spreder en masse glæde. Han venter trofast på at jeg er færdig med min træning, så vi kan "svømme" sammen. Han stråler som en sol, når vi er sammen - Han giver "High Five" og han husker altid at sige farvel. Han er en fantastisk ven at have. Og jeg glæder mig altid til de 5 minutter vi "svømmer" sammen. Det kan lyse en hel dag op, og giver mig troen på at den umiddelbare glæde ofte er den der varmer mest !

Ingen kommentarer: