fredag den 28. oktober 2011

Han hviskede " Overdosis" ! !

Som nævnt i et indlæg den 17. oktober, har vi fået friske chili i huset. Og siden har jeg prøvet at putte chili i alt mulig. Familien har taget pænt imod min nye dille. Så i aftens fik vi flødekartofler, og jeg blev vel lidt for inspireret af de friske grønsager..... ( Mængden af chili var nok rigelig )


Familien tog det pænt, de klagede ikke. Men spiste heller ikke ret meget af kartoflerne. De drak sig nok mætte. Hørte jeg knægten sige ordet " overdosis" ?? - Jeg er ikke helt sikker.


Jeg tog endda en ekstra portion, for at vise den gode vilje. Men næste gang skal jeg nok ikke lade begejstringen bestemme, men skrue lidt ned for blusset, så familien ikke "brænder af".

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja man skal passe meget på de friske men det er godt for forbrændning hilsen chile veninde