torsdag den 6. oktober 2011

På Herrens mark !

Vi har nu haft et par ejendomsmæglere ude at se på vores hus, og så er det op til os at vælge den " Rigtige" - Jeg syntes at det er svært. De kommer fra to anderkendte ejendomsmægler kæder, men er som personer vidt forskellige. Selvfølgelig skal jeg se på, hvem jeg har størst tillid til, men man prøver alligevel at sætte sig i kundens sted og tænker: " Hvem vil jeg helst købe et hus af".......... Nå, jeg er jo ikke ene om at bestemme ( Konen er også med i beslutningsprocessen - Måske er det endda hende der har det afgørende ord ) - Men man føler sig lidt på Herrens mark. Hoved spørgsmålet er: Hvornår er det solgt ! - Men det kan man jo ikke få svar på. Så man sidder lidt og kigger på de mange salær og afgifter, og tænker: Bliver jeg snydt - eller er det en fair mægler. For selv om vi har solgt og købt hus nogle gange, så bliver det aldrig noget jeg får forstand på !

Ingen kommentarer: