tirsdag den 3. marts 2015

Du har fået digital post.... Med postbuddet !

Vi har efterhånden vænnet os til den digitale post og den indgår, om ikke som et daglig sted vi kigger, så mindste 2 - 3 gange om ugen. Det hjælpen også at man får en notifikation på mail ( som så også kommer på telefonen ) hver gang man får digital post.
 
Vi er også godt tilfredse med selv den digitale opsætning af posten. Det er nemt at oprette mapper - og jeg har før været inde for at finde forskellige ting i postkassens arkiv. Det virker meget brugervenlig.
 
DERFOR blev jeg noget overrasket da konen for nylig fik et almindelig brev fra Region Syddanmark. Hvori de skrev at de havde sendt digital post til hende. Brevet indeholdt ingen personlige oplysninger. Der var et standard brev, hvor de bare satte adresse i toppen.
 
Er det ikke at sammenligne med at man i gamle dage sendte en brevdue med besked om at der lå et brev i ens postkasse... Fra samme afsender. Det virker helt bagvendt og er i den grad penge ud af lommen. Og i sidste ende mine penge ud af lommen, da jeg også betaler skat.
 
Jeg ved ikke hvad der skal til for at Region Syddanmark kan komme helt over på digital post, men noget burde de gøre.

Ingen kommentarer: