onsdag den 25. januar 2012

Udvikling af mine medarbejder !

PDD - MUS - PU - Mini MUS.... Den personlige udviklings samtale har mange navne. Ofte har de også forskellige skemaer der skal fyldes ud og følges op på. Men basisk set er målet det samme.
At have fokus på de menneskelige ressurcer !
I går var jeg til en hel træningsdag for mellemledere, der skal afholde sådanne samtaler med sine medarbejdere. Der kom ikke noget frem, som jeg ikke havde hørt / set før, men det var alligevel en god dag. Man fik lige repeteret de forskellige indfaldsvinkler der er til en sådan samtale. Og så fik jeg en hel dag sammen med en del af vore Team ledere. Rart at have lidt kvalitetstid sammen med disse kollegaer ( Hverdagen er ofte så travl, at vi ikke får disse afklarende snakke ) - Jeg har afholdt ret mange af disse samtaler, og er rigtig glad for dem. De skaber en relation mellem min ledelsesform og mine medarbejdere. Og så er jeg bestemt ikke blind for, at jeg også kan lære at disse snakke.

Ingen kommentarer: