torsdag den 19. januar 2012

Tommelfingeren op !

Jeg har altid beundret initiativ, gå på mod og folk der tør satse på en ide...... Og holde ved den, selv om det måske ikke lige ser allermest lyst ud.
På mine løbeture omkring byen har jeg opdaget et nyt skilt langs vejen. Og med lidt internet søgning har jeg fundet ud af at skiltet reklamerer for en ny butik i byen. En Allan Bekker har åbnet Butik Lunden.dk . Han har alt mulig og umuligt udstyr til hunde. Han har endda en ret flot hjemmeside. At man satser og åbner en sådan butik op... I krisetider.... Hvor det er svært at få bankstøtte.... Hvor kunderne holder lidt på pengene.... I en lille by, lidt fra alfarts vej.... Det tager jeg hatte af for. Nu ved jeg ikke om de før nævnte ting spiller en rolle for butikken, men alligevel. Godt initiativ, og noget der beviser at vi nok taler for meget om krise. Jeg skal helt sikker forbi forretningen. Min alt ædende hund vil elske at se butikken an. Og selvfølgelig få et eller andet med hjem !

Ingen kommentarer: