onsdag den 13. maj 2015

Bilka - PrisHug - Pølsesnak !

Det er sjælden at vi køber grill pølser, men jeg må ærligt indrømme at jeg blev fristet af Bilka´s PrisHug og købte en pakke Frankfurt pølser. Jeg ved godt at det ikke er ordentlig aftensmad, men de kan lige på an i forhold til "hurtig mad" på en travl dag.
 
 
Det var så i går aften - Og UPS - Her gik jeg en overraskelse. På posen stod der 4 frankfurter, men der var sørme 5 pølser i pakken. Første tænkte jeg at det nok var fordi pølsernes vægt skulle stemme overens med de reklamerede 400 Gram. Men nej.........Jeg vejede de 5 pølser og den samlede vægt var 489 gram - Altså må jeg konkluderer at de har lagt en ekstra pølse i poser, uden at det har været meningen.
 
 
Vi sad lidt og fantaserede over, hvordan den ekstra pølse var kommet i pakken: Manglende kontrol - En frisk medarbejder - forkert indstillet pølsepakker maskine eller noget andet. Det eneste vi kunne blive enige om, var at det måtte være en dårlig forretning, og at det hele var en værre gang pølsesnak.

Ingen kommentarer: