fredag den 22. oktober 2010

Tag den - En noget ulige gaveregn !














I dag fik jeg ikke mindre end to gaver. Meget forskellige og med vidt forskellig baggrund. Til morgenmaden sad jeg lige ved siden af 3 budist munke. pludseligt rejse den ene sig og kom over for at give mig et lille rødt visitkort. Han bukkede meget fromt og gav viste kortet, samtidig med at han rørte ved sit bryst. Jeg troede at de ville have penge, men det så ikke sådan ud. Senere på dagen opdagede jeg at der var et lykkekort indeni. Og fabrikschefen faktisk også havde et. Han havde købt sit kort i et kloster. Og bar det for lykke, held og godt helbred. an mente at det var meget fint at jeg havde fået det direkte af en munk........ Senere kom en kollega med en lille æske til mig. Den indeholdte et komplet manicure sæt til herre. Han havde lagt mærke til at mine negle var lidt lange (hvilket jeg faktisk godt kan lide) Og han mente at det var godt at jeg fik dem klippet, da skidt ofte satte sig under neglene. Og det var ikke godt når man skulle spise. an viste endda hvordan udstyret virkede, ved at klippe et par negle på den ene hånd. Det var lidt af en grænseoverskridende oplevelse. Men jeg sad helt stille og lod bare tingene ske. Men jeg tror nu nok at mine negle får lov at være lidt lange. Og så håber jeg at han ikke kommer og klipper resten af mine negle.

Ingen kommentarer: