tirsdag den 5. oktober 2010

It drengene og ny telefon !


Så gik min telefon i stykker. Den var ellers kun 1 år gammel, men det var helt normalt at de ikke holder længere (sagde vores IT afdeling) - Jeg tænkte stille, at det var godt jeg ikke selv skulle betale en ny telefon en gang om året.... Nå, de var flinke til at sætte den nye telefon op, så den stadig havde kontakt til min bærbare computer og at den synkroniserede med min adressebog og mail. En hel masse, som jeg overhovedet ikke har forstand på. Jeg kan bruge den, når det virker og det må være det. Jeg er dog ikke helt tilfreds, for jeg har fået adskilt min telefonliste i to. Dem der er i min PC og dem der er i min telefon....... Mærkeligt, for med alt det avancerede og ofte ubrugelig den telefon kan, så kan den åbenbart ikke lægge disse to ting sammen. Jeg var endda så dum at jeg spurgte vores it folk hvorfor?.... Så fik jeg en teknisk forklaring på ca. 10 minutter. Her tænkte jeg: Sig bare at det ikke kan lade sig gøre, så havde vi sparet mindst 9 minutter. Og jeg var stadig lige klog.

Ingen kommentarer: