tirsdag den 12. oktober 2010

Beredskabsøvelse !

Så fik jeg lavet en brandøvelse på vores hovedkvarter i Kolding. Jeg havde lånt 2 kraftige røgmaskiner ved Beredskabet i Kolding og havde allieret sig med vores pedel og de tre sikkerhedsrepræsentanter som observatører. Kl. 14.00 startede jeg røgen og 2 minutter senere startede pedellen alarm klokkerne...... Man kan ikke sige at folk kom løbende ud. Men alle var da ude inden 6 - 7 minutter. Overordnet set var det en ok øvelse. Men vi skal nok være hurtigere. Og de forskellige ledere skal gerne blive bedre til at tælle sine folk. Lige dette punkt var nok det vi skulle gøre mest ved. De tre sikkerhedsrepræsentanter har lovet at lave en opfølgning og en lille folder til alle. Så alle kan blive bedre næste gang jeg kommer med røgmaskinerne. Og det ved man jo aldrig om jeg gør allerede i morgen igen !

Ingen kommentarer: