fredag den 29. oktober 2010

Plain spottter !



Jeg har aldrig lige forstået folk, der var train spotter eller plain spotter. Helt almindelige mennesker, der har den hobby at spotte - fotograferer og samle forskellige tal og billeder i en lille bog. ( Af fly eller tog ) Men jeg fik da syn for sagen denne gang i Beijing lufthavn. Jeg sad og vente i ca 1½ time inde boarding. Med en fantastisk udsigt over startbanen. Her lettede en maskine cirka hver 2 minutter. Og lige ved siden af mig, stod en kineser med en super linse og tog billeder af dem alle sammen. Så begyndte jeg at holde øje med flyene, og minsandten om ikke at der var stor forskel. Forskellige modeller - Forskellige flyselskaber og endda nogle med rigtig flotte udsmykninger. Så han fik virkelig noget med hjem til scrap albummet. Det ville nok aldrig kunne vinde min interesse. Men indrømmet. Det var flot at se på i 1½ time.

Ingen kommentarer: