lørdag den 2. oktober 2010

Ny bil !

Så kom dagen hvor min "gamle" bil skulle udskiftes. Jeg havde længe gået og vendt tanken at skifte bil. Jeg var lidt i syv sind, for min lille C1 Diesel var en trofast bil. Aldrig i stykker Billig i drift og lige efter mit hoved som sort model med lidt drengerøvs udstyr. Men så var der en annonce i den lokale avis på en C3. Også sort og med lidt drengerøvs effekt (Sorte ruder og lak - store fælge og fyldt med ekstra udstyr - og med diesel motor) - Kun kørt 9000 km og til en rimelig pris. Efter en kort snak i telefonen, kørte vi ud for at kigge på modellen. Og fik så et tilbud der var svær at sige nej til på den lille C1. Så vi slog til! - Og nu er vi så gået et level op i model og kvalitet. Nu håber jeg at den vil være lige så trofast og pålidelig som den "gamle". Indtil videre nyder jeg da at den er næsten ny og alt del lækre ekstra udstyr. ( Noget har jeg ikke lige lært at bruge endnu. Eks. Cruise Control.)

Ingen kommentarer: