torsdag den 14. oktober 2010

Sikkerhedsleder besøg !


Det var blevet min tur til at huse vores netværksgruppe " sikkerhedsledere Fyn og Syd Jylland. Vi var denne gang 14 i alt og vi fik en lang debat om de nye regler på arbejdsmiljø området. Nye måder at organiserer sig på. Nye måder at uddanne organisationen og de nye krav til et to delt niveau for strategi og proces Det gode ved gruppen, er at vi er meget forskellige. Ikke kun som virksomhed men også niveau - mæssig i forhold til vores placering i organisationen Så selv om jeg nok er en af dem der sidder længst oppe i ledelsespyramiden, så er det virkelig frugtbart at hører de mere jordnære vinkel på problemer / løsninger. Og jeg fik helt sikker et par super ideer, som jeg lige skal have afprøvet. Ved dagens afslutning kom de alle igennem vores nye Brand Center. Et High Tech show room, hvor udstilling, video, storskærme, lys og lyd, og flere adskilte rum, giver en fantastisk interaktiv oplevelse. Jeg tror at alle var tilpas imponeret. Og så fik vi alle igen - igen bekræftet, at netværk er fremtiden. Især i et erhverv som vores. Hvor viden er lig med effektivitet og hvor man bliver nød til at trække på alle sine forbindelser, da det ikke er muligt at vide alt.

Ingen kommentarer: