lørdag den 16. oktober 2010

AC - Air China !


Så går turen igen til Qin Haung Dao / China. Og som før, er det med AC-Air China. Et kæmpe selskab som ser ud til at have tingene iorden. Dog ser deres 767 Jumbo Jet noget slidte ud. Sæderne er som en lidt brugt bus. Film skærmen er som en projektor der trænger til at få pudset linsen og maden er ret middel. Men med ris hver gang. Og så tror jeg at deres kabine damer er udvalgt ved en skønheds konkurrence. De vimser rundt og ser smarte ud i deres uniformer og høje hæle, men der er ikke ret meget arbejde i dem. ...... Nå........ Nu er det nok lidt lige meget om servicen er super eller normal. Jeg får jo noget at spise, jeg sidder rimelig og jeg kommer frem hver gang (Sammen med min kuffert). Og så er AC en del ar Star alliance, så jeg får flyve point på mit SAS kort.

Ingen kommentarer: