lørdag den 23. oktober 2010

Bryllup på kinesisk !












I dag var der bryllup på Hotellet. Jeg skal love for at de gav den hele armen. Der blev skudt mere "nytår krudt" i en mængde jeg normalt ikke ser derhjemme. Og det midt om dagen, så man ikke kan se hvor flot det er. Der var store æresporte udenfor, og inde i lobbyen stod der en poster med billede af de to lykkelige par. Folk ankom i store limosiner eller Lexus - Mercedes og Audiér. Jeg kom forbi deres festlokale og må sige at der ikke er sparet på noget ( Pomp og pragt). De forstår at arrangerer sådannne fester. Der var endda købt folk til at stå og byde velkommen - Til at vise vej - Til at trykke på elevatorknappen og til at give foto og bordkort, når man ankom. Det er noget langt væk fra konen og mit bryllup i et forsamlingshus i Måbjerg ved Holstebro. I februar med sne og hvad ved jeg.

Ingen kommentarer: