tirsdag den 1. juni 2010

Cheval Blance









Jeg havde ellers været meget tilfreds med ISS kantine service i vores kantine........ Men nu har vi skiftet entreprenør på dette felt, og fået Cheval Blance ind som "madmor". DET ER GODT NOK OK !!!!!!!. Jeg havde aldrig troet at nogen kunne lave maden så appetitlig og indbydende. Der er nok ikke mere eller flere ting at vælge imellem, men det er sat hammer flot op. Waaaaooouuuu ! Det byder ind til en oplevelse, lige som meget som det byder ind til en mæthedsfornemmelse. Visuel er det bestemt også et frisk pust. Der er kræset om detaljen og der er ting jeg aldrig har set før. De er virkelig kommet godt fra start. Så ordet " madmor" tager jeg gerne i mig igen. De har tænkt over tingene. Selv navnet personalerestauranter, lyder da vældig meget mere end kantine service.

Ingen kommentarer: