torsdag den 3. juni 2010

Mænd har kun dødelig sygdomme !

Ja. det er godt nok ikke mine lunger der er afbilledet, men det kunne det godt være. Host.... Host.... I sidste weekend legede jeg lidt for meget Tarzan. Vejret var fint, men nok ikke helt til korte bukser og bar mave. Og søndagens træningstur i regnvejr gjorde nok resten. Host..... Host.....
Nu er jeg rigtig nede med en gang lungebetændelse. ( Tror jeg nok ) Jeg hoster og hakker. Næsen er stoppet og jeg har nogen problemer med at få sovet hele natten. Jeg har vildt ondt af mig selv, og kollegaerne kigger da også mærkelig, når jeg står og " gøer" i det ene hjørne. Og så skulle jeg lige prøve min egen selvopfundet kur. "Alt kan trænes væk". Men jeg er helt sikker blevet for gammel til den kur. I dag løb jeg 5 km. i slow-motion, og måtte bagefter ligge i en time med voldsom ondt i brystet. Og jeg havde samtidig vrikket over på foden ( På grund af den langsomme løbestil ) - - - - - Så nu ligger jeg og føler som overskriften. Mænd har kun dødelig sygdomme. Heldigvis er jeg nu kommet på Primcillin 800 mg. Så må jeg håbe at det virker og det kan redde mig over på den side hvor livet foregår.

Ingen kommentarer: