søndag den 30. maj 2010

Euro"vision" - 2010 uden noget form for visioner !

Nu sad jeg ikke oppe hele natten for at se Det Europæiske Melodi Grandprix, men alligevel mener jeg at det er blevet alt for poppet, alt for meget show for øjet, alt for meget udklædning, OG ALT FOR LIDT kvalitets musik. Jeg ved godt at det er subjektiv, og kan bunde i min egen uvidenhed om musik. Men det er da grå leverpostej - agtig. Det har overhovedet ikke gjort det bedre, at man har taget alle de "nye" østeuropæiske lande med. Spredningen i udbuddet går helt fra kedelig grå, over kvalmende brun til skiden hvid. Der er enkelte der skinner, men der er langt imellem. Skal jeg sætte bare et par navne på noget af det der burde have været sorteret fra, så må det være Moldivia ( Blink-Blink musik af værste skuffe ) og Rusland som mest minder om en en skamskudt bjørn.

Ingen kommentarer: