onsdag den 9. juni 2010

Lang dag med et par gode overraskelser !






En virkelig lang dag, som begyndte med en løbetur kl. 05.00 - 06.00 gennem Stettin´s gader. Byen er virkelig flot, når solen langsom står op ude over floden. Man får samtidig sagt godmorgen til en masse morgenfriske polakker ( De forstå nok ikke godmorgen - men et smil og et nik kan også gøre det ) Under en bro fandt jeg nogle fantastiske graffiti billeder. Normalt syntes jeg det er hærværk. Men disse billeder, og der var mange, var næsten kunstneriske ( Se billederne. ) Og der var meget mere end det viste....... Efter en lang mødedag, satte jeg mig i bilen og kørte de 600 km hjem. Jeg skulle lige forbi min datter efter hunden, som havde været i pleje. ....... Og så havde hun bagt boller til mig. Det var en super fornøjelse at komme hjem. Sidde med fødderne oppe og gnaske ny lavede bolle. Som var lavet speciel til mig. ...... Kan dagene starte og stoppe med så fine oplevelser. Så må de gerne være lange hver dag.

Ingen kommentarer: