lørdag den 5. juni 2010

Montebello og udlængsel !


Så kom konen af sted til Montebello. Et genoptræningssted i nærheden af Malaga. Ok, jeg ved godt at det er træning, fokusering og meget lidt fritid. Men alligevel er jeg en smule misundelig ! Hvem kunne ikke bruge 3 uger under sydens sol. Bare det at afleverer hende ved Billund lufthavn gav udlængsel. For der stod folk, som sild i tønde, og skulle til det ene eller andet eksotiske feriemål. Måske lidt søvnige, da klokken kun var 4 om morgenen. Men med forventningsfulde blikke og masse af ferieenergi.......... Nå, jeg sprang ind i bilen og kørte hjem. Forkælede mig selv med et par rundstykker og en basse. Gjorde huset rent fra 6 - 8 , og var derefter psykisk tilbage i den daglige trommerum. Og så må jeg glæde mig til 14 dage i Italien.

Ingen kommentarer: