onsdag den 23. juni 2010

Jeg skulle lige tælle til 10 - - - men det hjalp ikke meget !


Fantastisk morgen, med sol og fuglesang gennem det åbne soveværelse vindue, men så gik det hastig den anden vej. For i gangen lå mine gennemtyggede cykelsko ( Ynglings cykelsko ) - Pulsen steg til 125 og humøret faldt til 0. Så stod jeg lidt og talte til 10......... Men det hjalp ikke meget, så pludselig stod jeg og råbte af hunden ! ...... Den vidste godt at det var skidt, for de var allerede gået i dækning under køkkenbordet. ( Jeg burde have regnet det ud, da den normalt kommer susende, når væggeuret ringer, men i dag kom der ingen hund ) En af mine træningskammerater i Hobro, ville have sagt: " Ju-hu. Så er der tid til at gå ud og købe noget nyt". Men det kan sgú da ikke passe, at det er hunden der bestemmer, hvornår jeg skal have pungen op af lommen. Sidste gang var det en oplader til en bærbar pc, før dengang var det en løbesko, og før igen en sikkerhedssko. Og sådan kunne jeg blive ved. ....... Nå, vi blev gode venner igen, inden jeg kørte på arbejde. MEN NÆSTE GANG ?????????????

Ingen kommentarer: