torsdag den 17. juni 2010

Når tingene lige pludselig ringer !

Var i dag til netværksmøde i Aarhus. Denne gang var netværket fra nord og syd slået sammen og vi havde en hel dag om psykisk arbejdsmiljø. En rigtig svær ting at komme omkring. Og der var da også mange forskellige erfaringer med emnet. Det er rigtig godt at møde "artsfæller" der sidder og slås med de sammen problemer / opgaver som én selv. Og som man kan lære lidt af. Jeg læste engang en læresætning: Du kan lige så godt lærer af andres fejl. Du kan alligevel ikke nå at begå dem allesammen selv ! - Der var indlæg fra arbejdsmiljø konsulenter og et par sikkerhedsledere. Her var der især en jeg var imponeret af. Ikke selve indholdet af hans indlæg, for det var kendt stof for mig. Men at se en person der "brænder" for opgaven, og som lægger liv og sjæl i sagen. Som formår at være story teller, samtidig med at han kommer med et vigtig budskab. Martin Søvsø fra Tican i Thisted. ( Billedet ) At hans baggrund er off-shore branchen er bestemt et plus. Ham tror jeg godt, at jeg kunne få en rigtig lang og intressant meningsudveksling med. Han bruger de samme virkemidler som jeg. og er ikke bange for at træde i karakter.

Ingen kommentarer: