søndag den 9. december 2012

Vejen fyldt med julemænd !

Så var det igen blevet tidtil det årlige julemandsløb i Vejen. Denne gang havde jeg lokket både sønnik og hans kæreste med. ( De skulle løbe 3 km - Jeg sigtede efter de 6 km ) - Vejret var rigtig Julemandsvejr. Med sne over alt, uden at det dog var særlig koldt. Vejrudsigten havde talt om snestorm, men den må være gledet forbi os, uden at vi bemærkede den.
Løbet var vel besøgt og det er altid sjovt at løbe sammen med små 200 mennesker, udklædt i samme julemands kostume. - Det er ved at være en fin tradition. Og skal selvfølgelig også løbes til næste år. - Tiden på de 6 km var ikke imponerende - 27 min.  Men dog alligevel hæderlig, når man tager sneen - dragten og den ret ringe form i betragtning.

1 kommentar:

biopejs sagde ...

Du virkelig har masser af tænke for denne jul. Håber, at vi vil se dit hjem du er sådan en stor dekoratør. Jeg er for meget spændt på at vide, at hvordan du dekorere din biopejs. Som jeg ved, det er den bedste del i julen hvor santa forlod gave for born.