fredag den 28. december 2012

Kom nu hjem i hel stand !

Så tager sønnik på skiferie. Og bliver der helt til den 2. januar. De er nogle elever på Hansenberg, som er gået sammen og arrangeret denne tur. Jeg håber virkelig at de får en god tur. Og jeg håber endnu mere, at de ikke kommer til skade på løjperen. Man hører skrækkelig historier om brækkede arme og ben - Om komplicerede og bureaukratiske behandlingssteder - og problemer med at komme hjem, når skaden er sket. - Og så kan det også gå hårdt ud over studierne....
Men nu skal jeg selvfølgelig ikke male fanden på væggen. De fleste turister har en fantastisk tur og ingen problemer med skader eller lignende. Det er nok bare mig ! - Som aldrig har været på skiferie. Ikke at det kunne være både morsomt og give et pust til min træning. Men jeg er simpelhen bare ikke til kulde og masse af tøj.

Ingen kommentarer: