lørdag den 22. december 2012

Danmark er dopet til at være lykkelig !

For nylig hørte jeg at Danmark og dets befolkning igen var kåret som det lykkeligste folk i verden. Paradoksal nok kunne jeg senere sammen dag også hører at omkring 460.000 mennesker er på anti depressiv medicin. ( Noget lignende lykkepiller ) - Selv om alle eksperter mener at der nok kun var ca. 125.000 mennesker som virkelig havde behov for denne medicin. Hvad så med alle de andre ?? - Er de fejl medicineret - eller er de en bare ikke modne nok til at se verden i øjnene. Jeg hørte om en online portal, hvor folk kunne skrive alle deres dårlige oplevelser og traumer ud ( www.juletrauma.dk ) - Fair nok, hvis det hjælper. Men man kan også komme til a dyrke sine traumer, så de bliver større end berettiget. - Uden at være den store læge på området, så tror jeg at mange er ramt livets op og nedture. - Alle ved at livet engang imellem gør ondt, og uanset hvor dygtig man er, så kan man ikke styrer sine omgivelser. Jeg siger ikke at man skal have ondt, men det er en livsbetingelse. Og jeg ved at de nedturer jeg har haft, har styrket både mit sind og min forståelse af verden. ( Havde jeg været medicineret, hvade jeg nok ikke lært så meget...... Andet end at; Bliver det for svært, kan jeg altid dope mig ud af problemet ) - Jeg siger at det er alle som har det sådan. Men når lægerne selv mener at 335.000 mennesker ikke burde have medicinen. Så er der nogen der "flygter" ind i medicinen, når deres rygrad bliver for slap !

Ingen kommentarer: