tirsdag den 1. marts 2011

Årlig personlig jobsamtale !

Så fik jeg overstået den årlige peronale samtale ( PMP ) med min nye chef. Og for første gang var det ikke bare en sludder for en sladder. Vi var begge godt forberedt og sidste års mål fik vi evalueret med en en karakter der hed Exellent ( Hvilket gav det skulderklap som jeg havde brug for ) Derefter gik vi gennem næste års mål. Meget konkret og målbar. Lige noget for mig. Så er det 100 gange nemmere at sige ja eller nej til opgaver, som altid kommer dumpende ind fra højre. Og det er nemmere at fokuserer på det væsentlige. Og bedst af alt, mine mål er en refleksion af min chef´s mål, så jeg ved nu at der er fuld støtte til alle opgaver. Og så tog det ikke mere end en time. Ja - Ja, vi fik endda også talt uddannelse - forventninger (fra begge sider af bordet) - Og det enorme pres der ligger på afdelingen. Effektiv - lige mig !

Ingen kommentarer: