fredag den 18. marts 2011

Ny vandmåler - hva´ !


Så fik jeg sørme en ny vandmåler. Ikke at jeg havde bedt om den - Ikke at der var noget i vejen med den gamle - Ikke at der var nogen som helst grund til udskiftningen. Hvorfor mon så at det lokale vandværk ofre en elektronisk måler, der gør det muligt at aflæse on-line hvad jeg bruger.......
Er de mistænkelige og tror at jeg ikke skriver det rigtige ved årsafregningen............. Er de mon så intresseret i hvad jeg går og laver, at de også vil kende mit aktuelle vandforbrug.............. Eller er det fordi de har for mange penge på kontoen, og fra myndighedernes siden har fået at vide at det er forbudt at have formuer i private vandforsyninger. Og derfor skulle de lige "brænde" kassebeholdningen af på noget fancy teknik, som ikke overhovedet er nødvendig. Det havde klædt dem bedre at nedsætte vandprisen, eller direkte betale penge tilbage til forbrugerne.


Ingen kommentarer: