fredag den 4. marts 2011

Så stod man der !



Jeg klager aldrig mere over at stå og vente på ens kuffert, når man står i en lufthavn. Heller ikke om det så er den sidste kuffert der kommer på båndet. For alternativet....... Er at kufferten slet ikke kommer. Denne gang rejste jeg til China fra Billund over København til Beijing. Transit tiden i København var på kun 40 minutter. Så det var bare ud af det ene fly - gennem terminalen og ind i det næste. Men alle medaljer har en bagside. For den korte transit tid betyd også at min kuffert ikke kunne nå det samme hurtige skift. Og så kunne man stå i Beijing uden sin "rejsekammerat". Næste forhindring var så det kinesiske bureaukrati Lost and found kontoret var rigt bemandet. Mange skulle være med i sagen, men aktion var der meget lidt af. Efter en times fægten med arme og ben. Og en lille seddel i lommen, kunne jeg forlade lufthavnen. Nu må jeg ud og købe en tandbørste og en skjorte.

Ingen kommentarer: